Connect with us

תרבות ובידור

נועה קירל היא טאלנט, לא חיילת

Published

on

צה"ל צריך את נועה קירל המותג *כך  היא יכולה לתרום לצבא יותר מכל לוחם קרבי 

תדע כל אם עברייה, שנועה קירל שווה יותר מהבת שלה. וגם שאין בזה שום דבר רע. הבת שלכם היא מיוחדת בדרכה, בדיוק כמו שאר הילדים, אבל כשהיא הולכת ברחוב לא עוצרים אותה לסלפיז, כי היא לא נועה קירל.

סביר להניח שנועה קירל התגייסה מטעמים תדמיתיים בעיקר – היא ראתה איך בר רפאלי ואחרות נאבקו במשך שנים כדי לשקם את תדמיתן הציבורית שנסדקה בעקבות ההתחמקות מגיוס. למזלה, מסלול הטאלנט המיוחד שצה"ל המציא עבור סלבס כדוגמתה יעשה לה הרבה פחות כאבי ראשֿ

מהבחינה הזאת, אפשר להגיד שגם הגישה של צה"ל היא תועלתנית. הוא לא באמת צריך את נועה קירל החיילת, וגם אם היא תשיר יפה עד כאב בלהקה שהקימו לכבודה, אנחנו לא נהפוך למדינה חזקה יותר. מה שצה"ל כן צריך, ובדחיפות, זה את נועה קירל המותג, עם כל הזוהר השטחי שמזוהה עמו, על מנת לחזק את המותג שלו עצמו. ולהלן ההסבר:

השירות הטוב ביותר שנועה קירל יכולה לעשות לצבא הוא בעצם הגיוס שלה כשלעצמו. נרצה או לא, הילדים שלנו מושפעים מהנועה קירליות לא פחות ממה שהם מושפעים מאיתנו, ונועה קירל מחוילת בבקו"ם, עם הליווי הצמוד המתבקש של גיא פינס והכל, זו הפרסומת הכי טובה שהגוף המיושן והמסורבל הזה יכול היה לבקש. אם מדי פעם האימפריה הכלכלית בת ה-18 גם תזרוק איזו מילה חיובית למצלמות על השירות הצבאי ועל כמה שהוא תרם להתפתחותה כאדם – וככוכבנית נוער היא מתורגלת בהפרחת קלישאות נבובות שעושות את העבודה היטב – זה יהיה הדברור הכי טוב לצה"ל מאז נחמן שי במלחמת המפרץ.  

אז אל תבואו בטענות לפסטיבל היח"צ שליווה את הגיוס של קירל, זה חלק מהעניין, ואל תכעסו על המסלול המיוחד שיצרו עבור הכוכבים שלנו. בעידן שבו כל חייל וחיילת מסתובבים עם שני טלפונים ניידים לפחות, נועה קירל לא יכולה להתקלח במקלחות משותפות כאחד האדם, ואחרי שהשאירה אבק לאין ספור מתחרות בדרכה לכבוש את עולם הבידור הישראלי, זה יהיה קצת מוזר אם היא תצטרך לקבל עכשיו את מרותה של כל חניכה תורנית.

גם עם הנסיעה המתוקשרת שלה לתאילנד, שבוטלה ברגע האחרון, לא צריכה להיות לאף אחד שום בעיה. היום כל מתגייס יכול לנסוע לחופשה לפני תחילת השירות ומיד לאחר החיול שלו, אפילו אם הוא לא חרך את במות הפסטיגל – עבודת פרך ארוכה ומאומצת, על סף הבלתי אפשרית, שממנה נרתעים אפילו שועלי במה ותיקים.

סביר להניח שאפילו לקירל לא יהיה פטור מושלם מקשיי הצבא – בכל זאת, לצה"ל יש את הדרך שלו לחלחל – אבל זה כבר לא העניין שלנו. עם הכוח שהיא מביאה איתה היא יכולה לתרום לצה"ל יותר מכל לוחם קרבי, ולמען האמת, השירות הצבאי שלה לא צריך להיות יותר ממראית עין. השינוי היחיד שהיא צריכה לעשות זה לעבוד על מראית העין הזו קצת יותר. בכל זאת, אם טאלנט אז עד הסוף.

לחץ להגיב

Leave a Reply

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

תרבות ובידור

רצח בהוליווד הילס: החבר לשעבר חשוד בהריגת הפסיכולוגית הסקסית

Published

on

פסיכולוגית הוליוודית שהייתה מאורסת בעבר לשחקן והקומיקאי דרו קארי נרצחה בסוף השבוע על ידי חברה לשעבר לשעבר לאחר שפג תוקפו של צו הרחקה שביצעה נגדו. ד"ר איימי הרוויק, 38, נמצאה חסרת הכרה בשטח לשעה 1.15 בבוקר בשבת לאחר שכוחות משטרה הגיבו לדיווח של "אישה זועקת" בשכונה בהוליווד הילס. לטענת המשטרה היא הושלכה ממרפסת ביתה בקומה השלישית. גארת 'פורטהאוס, 41, נעצר בשבת אחה"צ בדירתו בפלאיה דל ריי בחשד לרצח. הרוויק אמרה בעבר לחברים שהיא חוששת שהוא יפגע בה. היא הגישה נגדו צו הרחקה אך הוא פג לפני כשבועיים.

הארוויק, מחברת הספר "התנ"ך המיני חדש לנשים", היה ארוסתו לשעבר של קארי, המארח של תוכנית הטלוויזיה "המחיר הוא נכון". השניים נפרדו בשנת 2018 לאחר רומן שארך יותר משנה. על פי פרופיל הלינקדאין שלו, פורטהאוס עבד כצלם וכמהנדס תוכנה ומפתח. תפקידו האחרון היה כמשווק מותגים באינטרנט. עמוד הטוויטר שלו מלא בציוצים ביקורתיים כלפי הנשיא טראמפ.

הרוויק הייתה מטפלת מינית ומשפחתית ידועה באזור הוליווד. את התואר שלה בפסיכולוגיה קיבלה מהאוניברסיטת פומונה, קליפורניה. היא גם בעלת תואר שני באומנויות בפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת פפרדין. בשנת 2015 הופיע הארוויק בסרט התיעודי המקוון הפופולרי תחת הכותרת Addicted to Sexting. הרוויק גם פרסמה מאמרים באתרי חדשות וייעוץ מקוונים שונים. על פי אתר האינטרנט שלה, הרוויק עבד ממשרד בשדרות סנטה מוניקה. היא הציעה טיפולים שבועיים במחיר של 200 דולר לפגישה.

המשך לקרוא

תרבות ובידור

בריטניה: מה גרם למותה של מנחת הריאליטי "אי האהבה"?

Published

on

קרוליין פלאק, אשת טלוויזיה ידועה בבריטניה שהנחתה את הריאליטי "אי האהבה" של רשת ITV ותוכניות אחרות, נמצאה מתה בסופ"ש האחרון בלונדון והיא בת 40. עורך דין מטעם המשפחה מסר שהיא התאבדה ונמצאה ללא רוח חיים בביתה.

ב-2015 החלה פלאק להנחות את ריאליטי השידוכים "אי האהבה" הבריטי שבו הקהל בוחר בכל שבוע את הזוג שהוא הכי פחות אוהב, עד שנשאר רק זוג אחד. פלאק עזבה את התוכנית בדצמבר אחרי שהואשמה בתקיפת בן זוגה, הטניסאי לואיס ברטון. "קרוליין היתה חברה אהובה בצוות 'אי האהבה' ואנחנו משתתפים בצער המשפחה", נאמר בהודעה של רשת ITV. לורה ויטמור, שהחליפה אותה בהנחיית התוכנית, כתבה בטוויטר "מנסה למצוא את המלים אבל לא מצליחה". ב-2014 היא זכתה בתוכנית הריקודים Strictly Come Dancing בה הופיעה עם הרקדן פאשה קובאלב. היא הנחתה תוכניות ריאליטי שונות, בהן !I’m a Celebrity … Get Me Out of Here! Now.

פלאק, שהיו לה בני זוג מפורסמים, כמו הנסיך הארי והזמר הארי סטיילס, כיכבה בצהובונים הבריטיים שחיטטו בחייה ומתחו עליה ביקורת. הצהובון "הסאן" סיקר בהרחבה את התנהגותה כלפי בן זוגה לואיס ברטון. אחרי שנודע דבר מותה, יצאו רבים ברשתות החברתיות נגד הצהובון.

בפוסט שפירסמה באינסטגרם ב-2019 כתבה פלאק שהיא "במקום מוזר מאוד" וקשה לה לדבר על זה. היא אמרה אז שבכל פעם שהיא מנסה לשתף מישהו במה שהיא מרגישה הוא מכנה אותה "ריקנית". "אני חושבת שזאת הסיבה שאנשים שומרים את רגשותיהם לעצמם", כתבה. "אני שונאת לדבר על התחושות שלי. הפחד הגדול שלי הוא להיהפך לנטל על אחרים".

"אי אהבה" היא תוכנית פופולרית בבריטניה, אבל מעוררת מחלוקת בגלל בריאותם הנפשית של משתתפיה. שניים מהמשתתפים בה התאבדו – סופי גריידון ב-2018 ומייק תאלנסיטיס ב-2019. מותם עורר דיון בבריטניה בקשר לאתיות של תוכניות ריאליטי ולמחויבות של רשתות הטלוויזיה כלפי המשתתפים בהן. 

המשך לקרוא

תרבות ובידור

אני חייבת הרבה לאקסים שלי!

Published

on

אורני זיגמן כיכבה בארץ ב"זנזורי", הפיקה סרטים ומחזות אבל הרגישה שזה לא מספיק * הלימודים ב-AFI חיזקו אצלה את התחושה שההיא נועדה להיות במאית * סרטה הראשון, Marriage Material, העוסק בדרישות הלא מציאותיות מנשים בכניסה למוסד הנישואין, נרכש ע"י אולפני פוקס * ראיון חשוף 

סרטה הרטרו-מוזיקלי של אורני זגמן Marriage Material מספר  על הדרישות הלא מציאותיות של החברה כלפי נשים, ונרכש לאחרונה על ידי פוקס סטודיו. הסרט הקצר הזה של אקשן גדול ואפל להפליא צבר שבחים רבים בפרופיל גבוה, כולל :'הסרט המוזיקלי הטוב ביותר' ברוד איילנד', 'הסרט המוזיקלי הטוב ביותרw בפסטיבל הקולנוע במנהטן ופרס האוסקר לסרט סטודנטים. תמצית העלילה: אחר שהחבר שלה דוחה את הצעת הנישואין שלה, לאה מאשפזת  את עצמה למוסד 'הכלה הפורחת המאוחרת'; מוסד שאורז מחדש נשים להיות "חומר נישואין" בכל מחיר על מנת לשכלל ולשדרג אותן עבור בני זוגן האידיאליים.

נפגשנו לשיחת רקע בבבית קפה החביב עלי, שעה שקרני שמש חורפיים מרצדות בשערה הבלונדיני של אורני זגמן. 

אורני : "נולדתי וגדלתי בישראל למשפחה פולנית / יוונית. מאז שאני זוכרת את עצמי רציתי להיות שחקנית. להוריי לא היה שום קשר לאומנויות הבמה (אם כי אמי אומרת שקיבלתי ממני את כישורי הריקוד שלי), אך הם תמיד תמכו בי בעקבות החלומות שלי. ליום הולדתי השלוש ביקשתי שיבנו לי במה בחדר, עד כדי כך. 

"בישראל סיימתי את בית הספר לאומנויות הבמה 'בית צבי' והפקתי מספר תוכניות טלוויזיה, סרטים ומחזות. השתתפתי בסדרה האלמותית 'זנזורי', באחד התפקידים הראשיים. רק בסוף שנות העשרים לחיי, אחרי סדנת קיץ בניו יורק, הבנתי שאני רוצה לכתוב ולביים. כשחקנית, מעולם לא היה לי את החלום ההוליוודי, אבל כבמאית רציתי מאוד.

"למזלי התקבלתי ל-AFI (המכללה האמריקאית לסרטים) ועברתי ללוס אנג'לס".

האם הרקע שלך השפיע על החלטתך להפוך לקולנוענית?

"ההחלטה להיות יוצרת פירושה לבחור בחיים לא יציבים. לאחר התמיכה של המשפחה שלי, שתמיד דחפה אותי ללכת לפי הרצונות שלי ולהצליח לעשות את מה שאני אוהבת אפשרה לי להיות קולנוענית. באשר למעבר ממשחק לעשיית קולנוע, אני זוכר שבבית הספר למשחק, חברים תמיד היו מבקשים ממני לאמן אותם לתחרויות מונולוגים. מעולם לא זכיתי בתחרות בעצמי אבל התלמידים שאימנתי תמיד הצליחו. הייתה לי תחושה שאולי טוב לי כבמאית, אבל אז  עוד החלום שלי להיות שחקנית היה גדול יותר. 

"אחרי כמה שנים של משחק, הבנתי שאני לא 'הכלי' הטוב ביותר לבמאים. תמיד היה לי הדחף ללכת מאחורי המצלמה ולביים את הסצנה אחרת… חוויית המשחק שלי ומשמעת הריקודים נתנו לי את הביטחון להפוך  לקולנוענית".

אילו אתגרים את רואה עבור יוצרות קולנוע? מה התקוות שלך לעתיד?

"מספר יוצרות הקולנוע לעומת היוצרים  מצביע על האתגר העיקרי הברור, אשר (ברוך השם) משתנה בהדרגה בזמן שאנחנו מדברים. לאורך ההיסטוריה ראינו יותר מדי סרטים בבימויו של גברים בלבד, ויותר מדי פרסים שהגיעו רק ליוצרי קולנוע גברים. ההתבגרות בצל הנוף הקודר הזה יצרה קשיים לנשים שרצו להשיג את אותו חלום. לא היו מודלים לחיקוי. זה משתנה עכשיו, ואני באמת מרגישה את זה כל יום, אבל עדיין יש כל כך הרבה עבודה לעשות. 

"אני חושבת שהאתגר הגדול ביותר שלי כקולנוענית מגיע כשאני מתחילה לחשוב על להיות אמא. אני כבר בת 36 ואני יודעת שהשעון הביולוגי שלי מתקתק. לדעת מה צריך כדי לעשות סרט, לא קל לדמיין איך הוא ייראה עם תינוק. אני רואה הרבה יוצרות קולנוע שמתמודדות עם הדילמה של להפוך לאמהות, ואני מניחה שאתם פשוט תגרמו לזה לעבוד … כל כך הרבה נשים מצליחות להיות אימהות עובדות, זה אתגר גדול לכולם".

למה השחקנים שמים לב אצלך קודם?

"אני מאוד ישרה קדימה ולעולם לא מסתירה את מה שאני מרגישה, אפילו כשהפידבק אינו חיובי. אני ישראלית, זה חלק מהטבע שלי. אני שמה לב ששחקנים באמריקה מעריכים את התכונה הזו שלי. כנות נוספת יוצרת אמון מידי בינינו. מכיוון שבמשחק, יש לי שפה משותפת זו עם שחקנים ותובנות מושכלות. השחקנים שלי יודעים שאני אעשה הכול כדי להוציא מהם את הביצועים הטובים ביותר שלהם והם גם יודעים לסמוך עלי אם אני חושבת שהמשחק שלהם היה מספיק גדול כדי להמשיך הלאה. האמון הוא הכול. אני תמיד משתפת את החוויות האישיות שלי עם השחקנים שלי. אם אתה רוצה שמישהו יהיה פתוח לחלוטין וייתן לך את ליבו, פשוט תעשה את זה. הפסיכולוגית שלי עשתה זאת איתי בפגישה הראשונה שלנו וזה אחד הדברים הרבים שלמדתי ממנה".

ספרי לנו על הסרט שלך, Marriage Material.

"מדובר בסרט-מחזמר-קומדיה, אפל וקצר על אישה בשנות השלושים לחייה. לאחר שהחבר שלה דוחה את הצעת הנישואין שלה, היא מחליטה לבדוק את עצמה במוסד של "הכלה הפורחת המאוחרת", המחזירה ומשפצת נשים מחדש ל"חומר נישואין". הסיפור עוקב אחר לאה שוורצמן, אותה מגלמת גוון הולנדר, שהולכת בדרך לפגוש  ולממש את המוסכמות של החברה לגבי האישה המושלמת. המוסד מנוהל על ידי גורו השדכנית, ינטה פלדמן (לורה גנן הנפלאה) שמשכללת  את הנשים עבור בעליהן האידיאליים בכל מחיר. הסרט עוסק בפחד מבדידות, באובססיה לזיווג ובקורבנות שנשים מקריבות לאהבה או סתם "להיצמד אל הכללים " ולהיות חלק מהנורמה של המערכת האקולוגית".

מהיכן הגיעה ההשראה לסרט הזה?

"ובכן, אני חייבת הרבה לאקסים שלי! בזכות מערכות יחסים כושלות רבות, הסרט הזה התממש. אז כן, חוץ מחלק של המוסד, המסע של לאה די מבוסס על החוויות שלי. ישראל היא מקום בו נשים רווקות מעל גיל שלושים נפגעות, ואני הייתי אחת מהן או לפחות הרגשתי כמו אחת… הגעתי לסיפור הזה לאחר שפגעתי בקיר עם חבר אחר, וחשבתי שאהבה (ונישואין) לעולם לא יקרו לי. הוקסמתי מהרעיון הזה של מקום שיכול ללמד אותך כיצד להפוך לחומר נישואין ולהתאים אותך הכי טוב לסטריאוטיפ הזה. והסרט מדבר בעד עצמו, אני מקווה. 

מבחינת סרטים משפיעים, הסרט 'הלובסטר' של יורגוס לאנתימוס היה ההשראה הגדולה ביותר שלנו. אני מעריצה את יורגוס וכל סרט שהוא מביא לעולם.".

את ידועה בסיפורים ההומוריסטים שלך. 

"ענייני הנושאים האפלים תמיד סיקרנו אותי, אבל אני מוצאת שהקומדיה היא הדרך הטובה ביותר להעביר מסר. כשדברים איומים קורים סביבי או איתי (או משפחתי), אני תמיד מחפשת את ההומור בסיטואציה. 

"כשסבי מת בביתו בפלורידה, משפחתי ישבה בחדר הסמוך ותכננה את הלווייתו בישראל. למותר לציין שהעברת גופה לישראל אינה התהליך הקל ביותר. זה מגוחך. וכשאבא קרא לי להשתתף במתרחש, אני רק זוכרת שהקלדתי רעיונות בטלפון שלי בזמן שדיברנו. ממש עובדה. לפעמים זה עוזר לי להתנתק מהוויה ברגע. אני מאמין שהפרשנות הטובה ביותר מועברת כשאנשים צוחקים. במיוחד כשהמצב מקרין על חייהם והם יכולים לצחוק על עצמם. משפחתי עכשיו יודעת שהדברים הכי מטורפים שקורים לנו יגיעו יום אחד למסך". 

מאיפה את שואבת את ההשראה שלך?

 "מבחינת הכתיבה, אני תמיד מקבלת השראה מסיפורים אישיים שאני שומעת. מחבר, מבן משפחה, מהחוויה שלי או אפילו של אדם זר. זה בטח מבוסס על משהו אמיתי בשבילי לכתוב עליו. כבמאית אני מקבלת השראה ממש מכל מה שאני רואה; סרטים, ספרים, תיאטרון, אמנות, ציטוטים, גרפיטי רחוב -הכול."

מה השלב הבא?

הסרט יהיה זמין בקרוב במהדורה הקצרה שלו. אני מפתחת עכשיו את הסרט הקצר למהדורה שלמה כוללת סידרה מוזיקלית עבור QUIBI שרכשו אותו, אני מאוד נרגשת ממנו. כמו כן, אני בשיחות על הפיכת הסרט למופע של ברודווי, שהוא חלום גדול. כש-Marriage Material.

יהיה מבושל, אני מתכננת גם לביים סרט עלילתי. אז תאחל לי בהצלחה"!

המשך לקרוא

הפייסבוק שלנו

הירשם לניוזלטר שלנו

כתבות שבועיות